m to the irre

Favoritcafé:  Roberts café (väla)
Lyssnar på just nu: dålig reklam på tvn
Favorittidning: SOLO
Största som händer i höst: jag och min älskling har 1 år ♥
Favoritplagg i garderoben just nu: om skor räknas så är de mina nya svarta lack klackar
Längd: 1.62
Vikt: ingen komentar.. haha =D
Byter gärna garderob med: Lindsay Lohan, she is the shopoholic girl
Jag doftar: naomi campbell för det mesta :) 
Min yngsta kusin heter: Liam
Batman eller Stålmannen? BATMAN, duu duu dudu
Idol: the one and only Christina Aguilera
Så många skor har jag: runt 10 sommarskor och ungefär 0 vinterskor, haha!
Senast utlästa bok: syskonkärlek
Mitt rum kan beskrivas som: turkost, väldigt ljust
Jag tränar: discodans, showjazz, street och så tränade jag balett innan ;)
När jag var liten ville jag bli: vetrinär typ ;P


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



RSS 2.0