livet

ännu en dag i skolan vi sitter vid datan igen på lektionen som ska handla om GMO
 och vi fattar fortfarande inget, kan vara för att vi inte lyssnar som vi ska.. eller ja jag
 vet faktiskt inte. just nu är jag bara allmänt trött på skolan och alla äckliga lektioner
som handlar om onödiga saker som hände för flera miljoner år sen, sånt tröttar ut
min hjärna till max. min GMO grupp är såå jätte duktiga men inte jag och anna som
sitter och skriver blogg, är inne på msn och knappar. anna har ångest, jag vet ärligt
inte varför, är man inte för liten för att känna ångest och så? usch tankarna bara hoppar
runt i huvudet på mig, gör dom de på er också? anna? hjälp mig att plugga. gaarh ! 

åh vad jag vill shoppa, jag tror jag har blivit en shopoholic.. har slösat så otroligt
mycket pengar på kläder på sista tiden som jag egentligen borde spara till något
vettigt, men jag är SLÖSA! jag vill till ullared och shoppa loss allting som är fint,
sen på måndag ska vi till nova, jag, carro, tirre och anna.. hon den härliga lilla
fluffiga rosa saken som ska ta oss dit är självaste anna, anna med bilen, men
hon är ju så liten hon kan väl inte nå ner till gasen och bromsen? what? jo men
 hon klarar det galant annars hade hon ju inte fått något körkort.

ett år idag, älskling kan du fatta vad tiden går snabbt.. känns som om de va
första gången vi kysstes, jag kan fortfarande känna de pirret från den första
kyssen, få den bilden i huvudet ibland. idag vaknade jag upp vid din sida,
kände ditt mjuka hår mot min handflata, jag älskar att vakna upp vid hans
sida. vi överraskade varandra med presenter, han gav mig ett halsband i
guld längst ner hänger det en barlock med ett hjärta och en liten sten i.
han fick ett halsband han med, där det stod i ett silverhjärta " jag älskar dig"

snart bär det av till thailand kan inte fatta att det bara är 2 månader kvar
 tills vi ska åka, tiden har gått jätte fort sedan vi beställde resan då va
det 5 månader kvar, iiih! thailand med min älskling kan inte bli bättre.
och i en helt mysig månad där vi ska bo i en vecka på en ö mitt på stranden.
yeees så mysigt! nu måste jag börja göra lite nytta i min grupp.. känns
som jag är ganska onödig, jag gör ändå inget!

/ filles flicka
i'm going to marry this woman


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



RSS 2.0