let me keep this feeling forever

61805-16
08,10 SUCK! hatar skolan, men bara ibland när det tar emot så som tidiga mornar. det ända som är roligt i skolan är att träffa sina vänner och fotografisk bild, jag framkallade en bild på mig själv idag. *ego* men jag gav en till fille och så fixade jag en till som ja ska ge till min mum.
just nu sitter vi och har religion, men sitället så försöker anna få igång sin inloggning och jag skriver blogg katrin och dom andra letar väl lite fakta, men inte vi, jag och anna..
ibland tar det bara stopp, framtiden som anna skrev om i sin blogg, vad ska man göra efter skolan? det tänker man inte på lika ofta som man tänker på hur många kalorier man fick i sig denna dag. i bland fungerar inte hjärnan som den ska.
idag är det disco träning som gäller och varje dag denna veckan för mig och tirre, fredag bär det av till Eskilstuna till disco tävling :) ibland kan jag längta tills jag spricker, men ändån får jag ångest för vår dans sitter inte riktigt som den egentligen skulle göra och inte min solo heller, fast jag kör igenom den varje dag.. till och med när jag ska sova går jag igenom danserna i huvudet.. ja vi får väl se hur det går, det gäller bara att tro på sig själv och veta att man är bäst på dansgolvet, jag hoppas att vi klarar av att ta den pricken i guld så vi kommer ett steg närmare superstar.
jag älskar att dansa, det är min livsglädje att stå där i den svettiga träningssalen med dig terese. åh jag bara älskar det.


/ mirre ♥


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



RSS 2.0