en himla röra och allting på en och samma gång

61805-7
allting började i förre går kväll, jag blev sjuk.. feber, ont i halsen, snorig och allt. attans jag som skulle träna hela veckan inför tävlingen nästa helg..
prov på fredag i geografi som jag inte kan plugga på förrens jag kommer upp från sängen dvs. till skolan. jag börjar nog bli lite bättre iallafall, lite piggare. men jag kan ändå inte träna förrens i helgen då är det förhoppningsvis helt borta. nästa tävling den 28/10 tror jag att det är, då är inte tirre här heller så jag får tävla själv. ganska trist att åka utan sin danspartner, men jag får ju tävla i solo iallafall. hoppas verkligen det går bra för oss i både par och solo på denna tävlingen. vi har inte laddat så himla mycket, men pardansen sitter nu iallafall, måste jobba på min solo lite mer. haha =D ganska slö på den fronten. AAAJ fick precis i uppgift att skala en jävla massa potatis till maten ikväll, så nu är mitt högra pekfinger ganska så rött, svullet och varmt av smärta. usch det känns som om man har missat jätte mycket i skolan bara för att man har varit borta 2 dagar.. fan dansen hos jessica kan jag heller inte gå på i morron, vill inte bli sämre, men ååååh jag vill, vill, vill gå på de i morron, det är så jäkla kul.. svetten bara rinner av en så mycket som man kämpar. ja, jag tänkte ge lite beröm till mina underbara 3 bästa vänner först ut har vi terese även kallad tirre, hon är min bästa vän. när folk skriver "åh vi är som pusselbitar, passar precis" så kanske man inte menar det i alla lägen men det är verkligen vi.. du och jag terese är lika dana på extremt mycket, kanske inte åt kärlekshållet men för det mesta. och så har vi caroline som alltid kallas carro, man blir chockad om någon säger caroline. =D hon är den härligaste person jag någonsin träffat. en väldigt possitiv människa, henne gillar jag starkt. sist och faktiskt minst av oss 4 är anna den mest fluffiga och rosa av oss, den sötaste krumuluren. hon är super. ♥

/ Mirre


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



RSS 2.0