trött på skolhelvetet

 Men det är så jävla härligt att börja 11,45.. stackars tirre som har körlektion kl 9,00 då sov jag minsann.
nu ska jag väl snart börja fixa mig lite. får se om jag orkar, tror inte de.. nää usch jag stannar hemma,  sover och kollar på dum&dummare riktigt skönt hade det varit, men musikalen är liiiiiiiite viktigare än så.. haha. nä nuu blir terese sur på mig när hon ser detta, på tal om terese så va vi ute i lördes med våra cyklar vi cyklade först till stan och handlade på tasty house sen kollade vi på garfield 2.. riktigt rolig var den. åååh haha just ja, på vägen ner till stan så blev de rött vid ett kors och då hamnade våra cyklar helt plötsligt brevid en blå/vit skåpbil. hoppsan där har vi en polis.. han vevade ner rutan och sa: ni har väl ljuset på tjejer? (och vi va duktiga som satte på de innan) ja som trodde att mitt ljus inte fungerade helt. sikken tur annars hade de blivit BÖTER, och neeej tack!!

 I natt sov älsklingen hos mig, precis när jag höll på att halv somna in i drömmarnas värld så hörde jag hans röst säga bestäm inget på fredag, jag har en överraskning! ååååh jag som älskar överraskningar speciellt när dom kommer från han.. jag tror jag har blivit tokig, vi såg kilbill 2 i går den bästa filmen på länge faktiskt.. jaa ettan var mycket sämre men inte dålig precis. fille tycker väl jag är jobbig och trög när jag inte fattar ett skit av filmen.. vilket jag faktiskt gör.. och jag kom på en sak nu, jag hatar så kallade artister som kent och håkan hellström och wannabe rock snubbar. nää det ska vara riktiga artister som michael jackson eller christina aguilera.. nää nu ska jag göra något kreativt som att typ måla en teckning till terese..

/den bästa mirren i världen

61805-31


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



RSS 2.0