the flying bird tweety ( älskling pip)

61805-23



sista dagen i veckan är alltid härligast, fråga mig inte
varför jag känner så, men det gör nog dom flesta!

hoppsan redan fredag och vi sitter här i datasalen igen,
men bara anna, katrin och jag.. efter skolan ska jag
till körskolan, och kolla lite tider när det är föreläsningar
 i teoriboken. sen ska vi till väla jag och min älskling..
nu är vårt GMO arbete snart klart, vi ska vara klara
på måndag med allting. hoppas debatten blir bra.
denna helgen blir enbart slapp i kväll blir de
framför tvn med fille och kolla på american
pie the wedding. på lördag vet jag väl inte direkt
vad som händer på kvällen mer än att vi ska
slappa jag och min älskling, och på dagen
ska vi till pips mormor och fira henne.
vi gratulerar, vi gratulerar lalala.. och på tal
om födelsegrisar så har vi en till i detta rum
som heter katrin grattis!
men fortfarande SUCK, jag hatar skolan.
på söndag har jag redan planerat vad jag ska
hitta på iallafall, det står klar och tydligt i min
kaleder: jag ska sova hela jävla dagen, haha!
vi ska vara hela helgen jag och pip, han som
jag håller käääär. (my very first love)



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



RSS 2.0