onödigt

Senaste impulsköp: en jacka, men de lämnade jag tillbax lika snabbt som ja köpte den, räknas det? 
Bästa fiket:
de måste nog vara café Alexanda eller roberts coffée 
Färg du hatar: finns nog ingen direkt färg jag hatar, isåfall gul
Nåt som gör dej förbannad: när ingen lyssnar på mig och plugg
Så får du motion: dansa hela veckan lååååång
Om du var en blomma: skulle jag inte vilja vara dom som står i filles rum som har stått där i ett halvår
En bil är en: riktigt bra uppfinning som skulle passa perfekt i garaget här utanför
Pryl du inte kan vara utan: mitt halsband ♥
Lyx är: lindsey lohans garderob

Du gör med 100 upphittade kronor: köper de första bästa på h&m
Finns det någon bok du önskar att det gjordes film av? ja!! "syskonkärlek" och "hur här får man bli?"
Vilket jobb skulle du aldrig kunna tänka dig ta? sån som tömmer bajamajor =D
Om du hittar en femma på gatan, plockar du upp den? självklart, annars tar någon annan den
Vad är det första du tänker på när du vaknar? orkar jag gå upp och plugga? NEEJ! men gör det endå
Använder du hårbalsam? eeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeehhhhhhhhhhh ja!
Kan du dricka mjölk som "gått ut" för 3 dagar sen? bara om det inte är klumpar i den. haha ööö!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



RSS 2.0