lite mer onödigt

Favoritgodis: oj, det är nog hmm.. sånna fizzy flaskor
Är det nåt du absolut inte äter: sparris
Musik just nu: usch, något dåligt skit på radion från syrrans rum
Hur många kuddar sover du med: två tror jag, ibland 3
Favoritväder: sommar och sooool
Morgon- eller nattmänniska: natt
Sparare eller slösare: verkligen slösa
Tror du på mirakel: jaa
Hur många barn vill du ha när du blir stor: ett max två
Det här är jag bra på: klaga på skolan
Chips, morötter eller godis? godis är godare men morötter är mycke nyttigare så de får bli de
Pizza eller hamburgare? pizza
Stökigt eller välstädat? just nu har jag städat, men annars brukar de väl inte se så städat ut
Saltar du på maten? nej inte mer än vanligt
Gillar du att sjunga? verkligen inte, en viss person tror ju verkligen att jag har talang, men ICKE!
Anser du att du är stark? psykiskt eller fysikst för jag har en rejäl biceps. mohaha!
Vad gör du om du får hicka? håller andan så länge jag kan faktiskt
Kaffe eller te? te  


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



RSS 2.0