köttbullar och makaronstuvning på mormors vis

mormor står vid spisen och lagar mat åt oss, snart skolan.. 61805-33
jag bestämde mig för att sova lite längre idag, jag är helt slutkörd,
så jag ska till skolan vid 2 tiden och möta carro, hoppas hon vill framkalla
lite bilder.. är sugen på det idag. sen vid 3 är de musikalen som gäller..
hoppas dom har tränat lite på im so exited också så vi inte behöver gå igenom
den en gång till.. det pallar jag INTE! men dom är så duktiga alla dansarna så
klarar nog det. fan jag är så trött på att jag inte kan sova länge när vi har sov
morgon.. åh jag kunde inte bry mig mindre! plugg och mer plugg står på listan
prov i morron hos yvette i geografi blää.. men jag måste. saknar mig älskling..
åh terese är på väg till thailand nu också den grisen.. och jag som längtar sååå
mycket, åker om typ 5 veckor, det känns som en hel evighet..
yees det är fredag i morron, en överraskning kanske? hoppas på det.. jag älskar han!
lördag ville fille ut till arom, får se hur det blir, känns som om det var evigheter sen vi va ute..
men ändån så va de bara nästan 3 veckor sen..
tävling i åmål nästa helg så inget alkohol intag för mig.. måste försöka träna ordentligt
innan tävlingen..sen har vi 2 äckliga prov nästa vecka vet inte om jag har för
mycket i min hjärna nu..
måste vila lite.. zZzzZz

/mirr the one and only






Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



RSS 2.0