black nail polish and red lipstick

jag kan inte vara utan nagellack känns otroligt naket. det hade
varit samma sak som en med ringar råkar vara utan en dag. nu sitter vi
och lyssnar på syo på vår skola om vad vi vill bli när vi går ut gymnasiet, hmm..
precis vad ska jag bli? ska jag sitta i kassan på oj som jag redan tröttnat
lite på, neej tack! jag vill bli något som man inte kan tröttna på typ som polis
eller make up artist eller dansare, yrken som man bara kan drömma om.

dansa, dansa, dansa och dansa, åh vad jag älskar det, tävling snart igen,
men då är tirre inte hemma, hon göttar sig i soliga thailand på phuket eller
något liknande. haha men sen åker jag till thailand då är hon avundsjuk.
nej men iallafall så åker bara jag och linnea, elin kan inte heller hon jobbar!
men jag och linnea ska kicka äss eller hur?

arbetet kallar och jag somnar snart håller fortfarande på med det jävla gmo
 skitet, så trött på det, somnar närsomhelst, riiiiiiktigt tråkigt. terese sitter och
skriver upp dans till vår musikal på datan, carro vet ja inte vad hon gör och
anna skriver lappar. sikken klass.. ingen gör någonting!
jo men nu ska jag börja plugga.


JA USCH JAG ÅT POTATISMOS MED SIRAP PÅ IDAG, GOTT VA CARRO? =D


/ mirre



61805-22


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



RSS 2.0