AYUMI HAMASAKI

61805-24

anna vet du vad jag testade i går? sandwich pepparkaka vet du vad fille åt, du kommer aldrig kunna gissa.. sandwish lussebulle, haha visst låter de äckligt, men de va ritkigt ljuvligt gott.
det luknar redan vinter trotts att det bara är höst ute, jag vill inte ha vinter men ändån så kallar det lite på mig iallafall den siste november får komma till oss, då ska vi till thailand, de underbara paradiset och dricka cocos mjölk under palmerna vid de turkosa vattnet.
nu väntar vi på att filles mamma och pappa ska bli klara , vi ska till pipens mormor, hon fyller år vettni jag har köpt chocklad, det var det jag fick veta att hon älskade chocklad.
snart är det kväll igen känns det som, helgen går mycket fortare än man vill. jag vill helst att det ska vara lördag varje dag.. eller söndag det är också en härlig dag! fille tar hemma lektioner i JAPANSKA ganska fräsigt faktiskt, tror jag ska joina honom.. nej nu kallar dom vi ska köra nu, tack och hej leverpastej, oh vad jag älskar bert filmerna. haha =D
nu är vi hemma igen, usch jag åt föööör mycket onyttigt, haha massa tårta och cola. jaja men de får vi ta och träna bort på måndag! ikväll bär det av till stan, vi ska se bio med tirre och fredde, carro och davve. word trade center blir det. hoppas den är så bra som den verkar. just nu strömmar michael jackson ut ur högtalarna här hos fille, var det svårt att räkna ut kanske? nej, han lever för honom. jaaaa fille är KÄR i hon på bilden, den är sant och jag är lite ledsen. haha nä, skämt å sido hon sjunger bra låtar på japanska, ooooh tirre hon sjunger en techno låt som heter "appears"  den är skön.
there is a place in your heart and i know that it is love.. åh vad jag blev sugen på alla sorters nötter ja jag vet ibland kan jag också vara lite nyttig, nä men för det mesta så äter jag inte skräp, inte gämnfört med anna och tirre i skolan, haha ALLTID varsin sockerbulle till frulle. är yoggin i skolan onyttig? hoppas inte det, den käkar man väl 2 gånger om dagen nu förtiden. är det inte så carro? jag måste snart klippa mig men bara topparna och färga det tror ja, vet inte om jag ska behålla det mörka eller göra det lite ljusare. hmm ja de får jag ta och tänka på lite! undrar om anna klippte sig kort ändån, hoppas det blev bra vilket som. och carro hon har ju också klippt sig, ja de får man snart se ju.
nu är det bara 7 veckor kvar till thailand som jag längtar!


/mirre the girl of filles


anna skriver:

oooh sandwish lussebulle ! jag bara MÅSTE smaka det ;P jaja men ni paren kan ju ha sååå roligt ! så ska jag typ bli nunna eller något , haha . älskar dig !

2006-10-07 Kl: 19:04:14
URL: http://das

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



RSS 2.0