arom tonight

61805-34


parteeeeeey tonight.. måste snart få min röv ur denna härliga stol vid datorn, måste duscha, sminka mig, göra ve håret, kolla vad jag ska ha på mig.. ja ni vet! snart kommer väl anna och hennes kompis fia hit. så roligt vi ska ha de ikväll, länge sen man gick ut nu. HANNA ROUPÉ är den mest virriga personen på denna jord, hon vet nog ärligt talat ingenting!
fredagen var den bästa skoldagen sen man började skolan för första gången då man fick varsen pennask och ett suddi, usch så fort tiden går.. ja men iallafall så hade jag och carro fotografisk bild heeeeeela dagen från 10.oo till 16.oo, förrutom en timme där vi hade natur men det gick så fort. sen va det ner i mörkerrummet och framkalla tusentals bilder igen.. vi fottade också oss själva i en studio, det var riktigt roligt, lekte lite fotograf, det är nog det roligaste jobb man kan ha, snacka om dröm jobb. *suck*
ASSÅ leifs dansskola på kanal 5 härregud.. ganska pinsamt.. nä nu måste jag kila..
/mirris


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



RSS 2.0