5,6,7,8 DANSA DANSA DANSA

just nu sitter jag här i skolan och spionerar på 3 killar vid namn, filip (min älskling), julle och andy. ååh du är så bra fille som inte röker mer, jag är mega stolt över dig. men usch jag undar vad ni snackar om..
går dagen var riktigt seg jag sov hos fille (som vanligt) ibland undar jag om han tröttnat på det? i morse var jag extremt trött, ville bara ligga kvar i sängen med mitt härliga täcke, på tal om täcke så somv jag härrom natten med ett termo täcke och ett dun täcke över, jag var såå frösen, men jag vaknade tidigt på morgonen och var ganska så varm..

nu precis så kom terese in rusande och säger att provet var skit svårt, ja oj de va ju kul att höra.. hon säger allting vi ska kunna. haha good luck!! nej men det blir säkert bra. nu jobbar vi egentligen med naturkunskap, utan lärare och jag orkar verkligen inte plugga vid detta tillfälle, skulle mycket häldre vilja åka hem till min säng och bara sova hela helgen. åååh suck, fröken alkefelt har prov i morron bitti, ja jag vet lördags skrivining kallas det. så är det när man inte pluggat till ett äckligt prov. italienska är häftigt men inte proven.

blod svett och tårar, oh im so exited i just cant hide it, snart surrar väl den låten i högtalarna i gymnastik salen där det bara luktar extremt mycket svett.. på tal de så kommer den låten klia över hela kroppen den 25e gången vi sätter på den. gaaarh jag vill bara att musikalen ska vara klar nu, premiär i morron på konserthuset *suck* bara några kämpiga men roliga lektioner kvar tills thailand, och på torsdag åker terese den lilla spättan, usch jag är så avundsjuk, jag tror jag är mer avundsjuk än dig anna, för jag ska själv dit och vill åka exakt NU! men det är inte så lätt som att sätta i hop tummen och långfingret och knäppa och säga 1,2,3 thailand here i come! bara 6 veckor kvar..

/mirre the one and only

Vanessa skriver:

Hahah omg nackspärr också. Vad är det för fel på oss. Men Thailand, ahh nice. Kan du göra mig mera avundsjuk , please... =P.....förövrigt håller jag på att dö av tråkighet...blää.

2006-10-14 Kl: 14:33:42
URL: http://vanessaprinsessa.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



RSS 2.0