m to the irre

Du heter? Maria efternamn är inte viktigt
Och bor? i helsingborg
Din ögonfärg? brun/grön
Just nu har du på dig? jeans och en tröja
Du dansar helst? showjazz och street hos jessica
Men på topp är? disco
Just nu känner du dig? fattig som en lus 
Du skulle vlija? dansa hela livet
Du älskar? min pojkvän Fille ♥
Du hatar? ambulanser
Just nu skickar dina högtalare ut? guess once? MICHAEL JACKSON!!
Motto? lev livet, det går inte i repris
Hur e läget ida? super, förutom att jag har ont i huvet
senaste du åt? rostad macka med lemoncurd
senaste film du såg? swordfish
favoritdryck? vatten, eller ramlösa det kvittar. men om det handlar om sprit så är det bacardi vattenmelon
favorit bok? öeee, kanske någon cecilia just gav mig.. haha
Imorgon ska du? till bagatell med mina knoddar och mysa
klockan är? 11,47
Va gör du om 3 år? är utbildad hudterapeut
Va gör du om 10 år då? är en världsberömd människa inom någonting =D
Gift eller ogift? gift
Vitt eller svart? SVART!!
Vad har du för nagelack på dina tånaglar? mörk rött
behövs dem klippas? nej verkligen inte, jag har ingen lilltå
Var skulle du vilja bo? i new york i en stor enplans villa med min bästa vän tirre
Vit choklad eller mörk? mellan
Din bästa vän? terese
Din värsta mardröm du haft? när jag fick se en skräckfilm fast på riktigt och live
sist men inte minst? vi hörs, va?

61805-55


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



RSS 2.0