long time no see.. skola skola och åter SKOLA!

saknat dig aleks, var så länge sedan vi umgicks och så äntligen i lördes kom flickan från utkanten av stan hit.. vi drog till arom (förfest här) som inte blev så
rolig, men jag ställde iallafall upp! (: hoppas att skolan går som på en räkmacka denna veckan, jag har så jävla mycket ångest så ni anar inte. jag vill få ett bra betyg på mina labbar och på dom andra rapporterna, fuuuck! jag hatar skolan.. snart bär
det av till thailand 7 dagar kvar så sitter jag med en drink i handen och njuter av solen.. olyckligtvis just
då i bangkok, men sen ut på nya äventyr till olika öar.  nu måste jag snart gå och lägga mig, har suttit och pluggat sen 16,00 med avbrott såklart men usch
vad trött jag är nu! gjorde en överraskning till min älskling. hope you like it! ANNA krya på dig, vill gärna umgås lite med dig innan jag åker, så ja hoppas du blir frisk tills lördag för då ska vi umgås min själ..
god night!

/mirre



61805-54


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



RSS 2.0