im a very virrig viveeling, pling?


61805-50
congrats christina aguilera for best female =D
den färgen får det bli, fast lite ljusare kanske.. haha jag kommer aldrig hitta rätt färg. upp i morron, då blir de jobba hårt i kassan har redan ångest, jag orkar faktiskt inte jobba.. 1. jag har glömt alla koder så kunderna kommer stressa sönder mig 2. mina svarta byxor är inte rena som ja måste ha när ja jobbar 3. det är inte lönt.. suuuuuck! just nu finns det bara en sak att se fram emot THAILAND. skolan är bara skit just nu, för mycket arbete och för lite ledighet, jag blir så trött. snart kommer tirre hem till kalla SNÖIGA sverige! ja tirre det har snöat och varit jätte kallt, på tal om kallt haha i går när ja skulle cykla hem från fille så hade däcket frösit fast i marken och min växel va helt fast plus att min höger broms gick sönder.. snacka om otur! och du terese ligger på stranden med en pina colada i näven och bara njuter din jääävel ;) nu måste jag sova, min säng kallar faktiskt btw så vill jag inte sova där för där har vi flått alldeles för mycket så där är väl 10 kg grus nu.. *gäsp*

/mirre


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



RSS 2.0