hick, hick!

allting är stress nu för tiden skolan usch ja vad mycket som måste göras där till nästa vecka, jaaa jag MÅTSTE plugga på lovet.. har precis ritat upp balklänningen, visst det handlar ju absolut inte o stress. ringde min sömmerska också och bestämde tid när vi skulle börja med klänningen, iiih så roligt tänk att det är vi detta året som tar studenten, det är inte riktigt sant tror jag, haha! sen håller jag på att fixa lite med min solodräkt, har haft min andra så länge nu så jag snart kräker på den det ända possitiva med den dräkten är att den är riktigt härlig att dansa i, inget annat! så jag funderar på att göra lite annorlunda än vad alla andra har, hoppas det blir så iallafall. åhh vad jag vill ha en walk in garderob eller hur kan ska förklara de, ett stort rum med bara kläder så som i "a princess diary 2" jääätte snyggt.. så vill jag ha de fast lite mer åt min stil ofcourse.

här börjar förkyldningen ta över igen, idag måste jag börja plugga på naturkunskapen, men det känns ändån som att allt jobbigt är över, men nä då fick vi reda på att vi ska ha en skriv uppgift i psykologin som är extremt svår sa birgitta själv, de va ju jätte lockande, man får ju göra sitt bästa, men tyvärr så kräver hon mer.. nu kommer tirre bli less på mig, jag har knäckt alla mina naglar förutom 4 st.. dom är i gott skick
(för tillfället) hmm.. skratt! FUCK kan inte träna nu skulle tränat idag men jag har ont i halsen och då ska man helst inte träna, vi skulle ha läger idag, under dangen bara från 09,30 - 18,00 så jäkla roligt, men synd att jag ligger hemma och hostar.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



RSS 2.0