tom i huvet på överskrifter


redan nyår.. tiden bara springer iväg! var uppe
igår till 3 och kollade på film med älskling och amar. den nya beck, ganska bra men inte bättre än dom andra. var tvungen att vända på halva dygnet iallafall, annars hade jag somnat inne på tivoli ikväll, inte vad jag hoppats på precis.. haha! det bär av till tirre kl 5 sen ut och kolla på raketer vid tivoli. usch tirre vi har inte den godaste drickan ikväll, önskar vi hade något som man tycker om, så är det att vara pank denna månaden.. gaaaarh!!
jag känner också att jag måste snart fylla på min garderob med vinterkläder, jag har inte ens köpt en vinterjacka.. suck! jag hatar detta vädret hoppas inte det börjar regna ikväll då, dåååå blir jag sur! åh min kisekatt har kommit hem igen har saknat henne så mycket. nä nu måste jag gå och laga lite middag.. åh idag orkar jag ingenting! jag är trött!!!!

/mirris

61805-64
























Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



RSS 2.0