pattaya

en sak ar klar detta ar varre an phuket ! haha..
saknar er riktigt mycket anna, carro och tirre! hoppas ni saknar mig. hihi
vi ses pa nyar hoppas jag, ni ar valkomna till fille iallafall..  jag hor av mig snart
och tirre du maste saga till pa danshuset om tavlingen, fraga varfor den ar pa sundsparnan
varfor inte pa IH! knas.. fraga iallafall okej!
5 min kvar.. haha ska sova nu, godnatt..

tirre hoppas du inte glomt anmala oss till tavlingen i hiphop, skulle du vilja betala min startavgift innan det kostar 200, sa far du pengar sen!
glom inte! jag hade gjort de for dig.. love you!


pepparkaaka skriver:

ooh va saknar dig så mycket , du anar inte :)

2006-12-19 Kl: 22:50:09
URL: http://dasilva.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



RSS 2.0